GE MIG...


...sommar,en sänkningsats och mina sommarfälgar nu!! Jag är så trött på detta väder som är nu. Det finns inget värre än en sketen bil..snyft! Sketen inne sketen utanpå =(

Sommar sommar och sol,havet och vinden och doft av kaprifol..
1 Linda aka Javamorsan:

skriven

Sommaren känns långt borta nu.



Vill du också gå på Madonna?! Kom hit gå med mig :)

2 cecce:

skriven

Ja, visst längtar man!!

Stor alla-hjärtans-dag-kram från mig!

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

I morgon släpps förköpsbiljetter. Resten släpps på fredag. Så vi har inte beställt ännu. Vart har du kollat?

4 Emma | fotograf i Norrland:

skriven

Hej! Allt bra med dig?

Gud vilken fin blogg du har :)



Kram!

5 Malin:

skriven

Sol, vind och hav, ge mig med!! En bil ska alltid fungera, punkt!!

Kram

6 Kicki11:

skriven

Åh, vad jag också längtar till sol och sommar.

Tiden går fort, vi är snart där ska du få se.

7 Julia Krantz:

skriven

Hade varit nice med sommar ja!

Fast jag lämnar landet en vecka för att njuta i Egypten!

8 Carina:

skriven

Älskar sommaren!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: