Hallå



Vilken härlig dag det vart idag. Slutade lite tidigare och vi..jag och Annica tog våra volvosar och åkte till biltvätten. Sen hem och vaxa hennes bil som inte fått vax sen sist,när det nu var! Fin blev den iaf. I morn blir en lugn dag på jobbet. Hoppas på att få komma hem tidigt och dra iväg och storhandla lite. Det är änna tomt i kylen och även tanken på bilen är förjävla tom.

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen blir det soffhäng...
1 Linda aka Javamorsan:

skriven

Tjena snygging!!



Härligt att få saker gjorda. Hoppas du får kommit loss tidigare och handla för det finns inte värre än tomma skåp hemma! Ha en fin dag nu Kram

2 Jeanette:

skriven

Sv: Ingen fara...jag och gubben fick magsjuka igår, så jag har inte gjort nåt annat än att legat i sängen ändå. Frågade henne om hon har möjlighet att göra en design åt mig, men hon har flera i sin kö så det kan nog dröja innan hon får tid att hjälpa mig.

3 Petra:

skriven

var och storhandlade i går... SKÖNT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: