Härliga fredag


Eller hur är det gött att det är fredag. Slutade tidigt idag för jag har vart så jäkla trött. Igår satt jag lutad mot väggen på en pall och skulle kolla nått med gubben på hans dator..OCH SOMNAR SITTANDES!! Jojomen,lilla Cilla sitter och sover. Idag skulle jag på auktion men jag skiter fanimig i det för jag orkar inte..dessutom är bilen nytvättad,synd att smutsa ner den nu.=D Städat och donat har jag gjort hemma och blev nyss klar med golven. DET LIGGER FORTFARANDE EN SLADD UTDRAGEN PÅ GOLVET!  Vems är den?? Tänk om han kunde göra nått i annat än snigelfart... 
1 Darksess:

skriven

Hoppas du med får en härlig fredagskväll :)

2 Mimmi:

skriven

Ha en fin & mysig fredagskväll !!

Kram

3 Helena !:

skriven

Ja! super skönt med fredag och vara ledig hela långa helgen. Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: