Hundattack

        
Bild från google

Nu ikväll hände det något när vi gick till affären. Jag går förbi en brevlåda som står en bit utanför ingången till butiken. Gubben går först och sen släntrar jag efter. Precis när jag är påväg förbi brevlådan kommer en rottweiler framrusande och hugger tag i min jacka och jag känner hur det nyper till i låret. Hunden vägrar släppa så jag rycker med kroppsvikten bakåt och hunden lossnar. Jag blir chockad,vänder mig om och hunden står och visar hela garnityret för mig. Jag fortsätter in i affären med gubben,men vi vänder och går ut igen för att se så det inte kommer andra och råkar ut för samma sak. Därute står ett par med barnvagn och killen hade precis kommit undan med sin arm.

Nu till frågan..HUR FUNGERAR HJÄRNAN I DETTA LÄGET? Jag blev chockad och stod och skakade. Jag pratade med ägaren som jag inte vet om hon fattade hur allvarligt det var med den hunden. Nu har min hjärna samlat sig lite och en polisanmälan bör göras. Jag fick ett blåmärke på benet och det kunde blivit värre om inte jackan stoppat större delen av bettet. Problemet är nu att lokalisera vart männskan bor...
1 Jeanette:

skriven

Snälla rara du! Du är ju duktig med att fixa med bloggdesigner väl?:) Jag vill flytta min blogg igen, för jag är inte riktigt nöjd med hur bloggen är på vimedbarn.se. Känns så begränsat lixom:( Har letat och letat för och se om jag kan finna någon fin gratisdesign, men hittar ingen. Så jag undrar om du har möjlighet att hjälpa mig?:) Betalar såklart. Men om du inte vill så är det ok...men tänkte jag kunde höra iallafall.

2 Jeanette:

skriven

Sv: Blir blogg.se.

3 Jeanette:

skriven

Sv: Känner att jag vill ha en annan sorts stilmall än de som blogg.se har...så jobbig är jag:) Det kanske blir lite för avancerat då?!

4 Jeanette:

skriven

Åh jag fick se designers som endenise.se har gjort...det är sån stuk jag skulle vilja ha:)

5 Malin:

skriven

Självklart ska det polisanmälas, fy vad hemskt när ägaren inte inser allvaret!! Tänk när den angriper någon och det går riktigt, riktigt illa!! Skönt att det gick bra och hoppas du lyckas hitta var hon bor.

Kram

6 Lena:

skriven

vissa människor ska inte ha djur...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: