1 Helena !:

skriven

Aaah! Det ser för härligt ut.Hoppas verkligen att vi får många sådana dagar i sommar./Kram Helena

2 Lena:

skriven

Ja vem gör inte det..... :)

3 Pinglan:

skriven

Nuuuu vet jag !!!!!

Jag kollade på ett program där familjer åker till landet och jobbar och familjen på värdshuset känner jag igen från mina flygresor, dom ser alltid till att jag får mat fort, hahaha hungrig jämt. Men så var det ju mannen i familjen på Gotland, tatuerad och mysig till tusen och han verkar så bekant att jag blir sur på att hjag inte kan komma på var jag stött på hionom. OCH så ärt det så enkelt som att det är DIN man jag sett på bilder i bloggen som förvirrar mig. Satan vad lika dom är, kolla på måndag får du se... HAaaaa gött väder annars, jäkla huggisar vill väl upp och värma sig snart och fästingar och all annan skit som hör sommaren till. Och vet du jag har bestämt mig för att sälja torpet för som det ser ut nu kommer jag inte sköta allt på egen hand och då blir det inte som jag vill ha mitt liv, en stockholmslägenhet får det bli oc h så åker jag ut på nån B&B när skogsluften saknas. Uschhh skulle du jobba idag igen istället för att åka på bilsalong och kolla cabbar. Påtår nu då / Pinglish

4 Cilla:

skriven

Sv Pinglan:

Hahaha det måste jag kolla! Men är du säker på att du ska sälja? Du som kämpat så med allt..du kanske ångrar dig. Här spanar vi sommarbil och vi SKA ha en innan sommaren =D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: