1 Catharina:

skriven

Sv: Visst gör det! Men en vacker dag ska jag se till att testa :) Båda klänningarna här är ju jätte fina. Den svarta passar till allt i och för sig. Men den blommiga är underbart sommrig.

2 Lena:

skriven

ta båda :)

3 Therese Adelman:

skriven

jag skulle ta båda :D

4 pinglan:

skriven

Absolut den svarta, större användningsområde över året. Nu blir det kondiset för att införskaffe en prinsesstårta.... Nästan ingen snö och is kvar, Yipppie sommardäck snart

5 dalkullan:

skriven

Båda är jätte fina, men på dig tror jag ändå den svarta skulle passa bäst :)

6 Isabella:

skriven

Den blommiga kommer bli skit fin till sommarn, men den svarta kan man ha lite när som helst. Men röstar ändå för den blommiga, den var jättesöt!

7 Cilla:

skriven

Sv: Pinglan

fan vad jag längtar till sommardäcken ska på! Men nu letar vi sommarbil oxå =D

8 Carina:

skriven

Svárt!De är jättefina báda tvá.Det blir väl till att köpa báda kan jag tänka mig.Kram!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: