Äntligen..

..har jag hittat en siffon som jag ville ha. 100 riksdaler gav jag för den och det tyckte jag att den var värd. Den ska få stå i köksfönstret när min amaryllis blommat klart..OM DEN KAN BLOMMA KLART NÅNGÅNG..puh! Andra gången nu som det kommer blommor. Jag tänkte köpa några siffoner till i lite olika storlekar och andra nyanser. På det caféet som jag var och köpte den här,där hade dom säkert 20st som bara stod och väntade på att jag skulle sätta klorna i dom,meeen längst bakom alla stod denna som var mest sliten och med rostigt nät på.=D

 

Förövrigt har dagen rullat på med jobb jobb och jobb. I morn ska jag till vet. med Ove. Ska bli intressant att höra vad vet. säger om hans öga..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: