Chilli

Ingen blev lyckligare än jag när jag såg att chilli hade en webshop..Wohoo! Just nu sitter jag och spanar in roliga inredningsprylar,hehe! shhhh...;)
            
                            

1 cecce:

skriven

Vad mycket snyggt du köpt!!



Tack för infon! Vet dock inte hur man gör i stilmallen...kanske är texten inte för liten ändå...måste vänja mig antar jag!!:-) Vi får se...



Kramar!

2 cecce:

skriven

TACK!!!!!

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Men va? Har dom webshop. Måste jag spana in ju!



Ha en fin måndag nu Kram

4 Malin:

skriven

Det är inte svårt att spendera pengar när man sitter och surfar runt på nätet...

Kram

5 Carina:

skriven

Ska jag kolla in!!Ha en fin dag vackring där!:) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: