En dagens


Klänning-Gina Kängor-Mjus Halsduk-HM

Godkväll! Nu är min dator ok...tror jag,haha! Jag och Fanny har vart och fikat på Strandgatan. Det är så mysigt att sitta där när det är mörkt ute. Jag åt en äpplepaj och fanny tog en morotskaka..mmm så gott det var.
Den här helgen är det tydligen fullt ös medvetslös i stan..rockabilly på Swania fredag lördag. Igår skulle jag köra Fanny till hemmakväll vid halv 10 på kvällen..VAD HÄNDER jo jag hamnar i en poliskontroll som vanligt och under  tiden som polisen väntar på att den där alkomätaren ska pipa till,då sitter jag och funderar med min trötta veliga hjärna..."har jag druckit nått idag ,eller..tog jag nått till maten??"=/  Det är lugnt,jag skulle aldrig sätta mig i en bil om jag så bara hade smuttat på nått,men det är så hjärnan fungerar när man är där och väntar på att det ska bli klart så man får åka. Några minuter efter drar poliserna iväg ner till swania,fullt pådrag. Jag sitter i bilen och väntar på Fanny och det är som en actionrulle utanför,haha!

Jag är hellre hemma en sån kväll som denna...en film kanske..
1 Lena:

skriven

Fin !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: