En tjuvkik


HÄR ÄR DEN!! Min skärm,mitt omklädningsrum,hahaha! Nä då,jag tänkte sälja den när den är klar...MEEEN nu har jag andra planer för den. Jag släpade med gubben till ett ställe som heter Tygladan i Vänersborg,jag skulle ändå till Vbg och lämna lite papper till revisorn...han behöver jobba han med,hehe! Men men,jag köpte ett tyg som jag tyckte passade till skärmen och till det lilla kontorsrummet som ska göras iordning. NU BEHÅLLER JAG SKÄRMEN! Den ska stå mellan mitt och gubbens skrivbord för då slipper jag se han när han spelar sina spel hysteriskt. Ni ska se han ibland,ha ha ha! Oj Oj vad det går vilt till,han hoppar på stolen och svär,armarna går som trumpinnar. Då är den perfekt..jag kan ha min lugna harmoniska lilla hörna =D


Ni får bara se detta lilla än så länge,för jag har två sidor kvar att klä.
1 Lena:

skriven

va påhittig du är. ska bli kul att se resultatet.

2 dalkullan:

skriven

Låter nästan som hemma hos mig då, men tyvärr måste jag se min gubbe spela samtidigt man försöker pyssla och vara kreativ. Han är beroende av spel på både datorn, playstation och sin iphod ghaaa ...ha ha



Snygg vägg, hade helt klart också behövt en ;)

3 Malin:

skriven

Kommer bli jättefint och en riktigt bra idé, då får ju du lugn och ro ;-)

Kram

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Nej du skall sälja den till mig. Behöver den i mitt kök när jag och maken skall fixa sovrum där ju!!!! Så snygg ju!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: