Här går det undan

Idag har det hunnits med mycket må ni tro. Först iväg vid halv 10 och hämtade Tina..snorhalt på vägen var det. Först var vi på en stor loppis,sen åkte vi till Överby och shoppade på rean..kul kul! Efter det åkte vi till Rusta och köpte tapet. Väl hemma så drog jag igång och började måla väggen vid fönstret..30min så var det torrt. Gubben började tapetsera och efter 20min var han klar..bra bra. Resultatet ser ni här. Före och efter bilder och jag är supernöjd!  Vad tycker ni?





1 fia:

skriven

hoppas du få en bra kväll:)

kram.

2 jenny:

skriven

fint det blev! :)

3 Anna:

skriven

åh vad snyggt!! :D förstår att du är nöjd :)



svar: haha mina blev också jättemörka en gång :D inte vågat göra om de själv sen dess...haha!

4 Helena !:

skriven

Waow! Jättefint:)

5 cecce:

skriven

Oj! vad snabbt!! Vad snyggt! Bra jobbat!



Du...jag har fått hjälp att ordna upp utseendet på min blogg. Tycker dock att texten är lite för liten. Vet du hur man får den större? Tänker att du är så duktig på sånt där:-)



Kramar!

6 Mimmi:

skriven

woooow , supersnyggt !!!

Kram

7 linn johansson!:

skriven

det blev jättesnyggt :D:D

8 Margit:

skriven

ja det var verklign snyggt..taperna och målningen..Tiitade på TV igårkväll..PARADISET..2 st gamla 82 åringar..ett gammalt strävsamt par..han tapetserade..en fondvägg..oCH frun och en väninna..målade över det.vitt..Det var ett roligt program!!! Sett det förut en gång också... Kram!!! Tack för ditt besök!!!

9 Mariette:

skriven

Riktigt snyggt blev det!

10 Julia Krantz:

skriven

snyggt!!

fast vi har äkta tegelvägg här hemma i vardagsrummet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: