hemma hos mig











Lite bilder från vårat lilla kontorsrum. Jag älskar små detaljer lite här och där,gärna lite udda om jag hittar på loppis.

Det snöar lite,men det är inte kallt ute. Jag hoppas att snön försvinner fort så man slipper detta söl. I morn ska jag upp tidigt som sjutton. Det är mycket att göra på jobbet och jag vill gärna hinna med allt denna veckan. Jag brukar få ihop det så att det flyter på bra. Bilen står i garaget och ser ut som en lerhög.den ska få sig en dusch i veckan och en regäl rengöring inuti. Hela ratten var full i olja och skit när jag hämtade den =/

Nåväl,dags att kolla dumburken en stund och en nybakad brownie till det =D

    
1 Carina:

skriven

Láter gott med en nybakad brownie.Njut Cilla!!

fina saker du har:) Kram!

2 Bling:

skriven

Jättehärlig blogg du har :) kikar in igen

Ha en bra kväll

3 Cilla:

skriven

Sv Bling:

tack tack! vad roligt =D

4 cecce:

skriven

Så fina saker du har! Personligt och kul! Härligt!

Och nybakad brownie låter inte dumt alls!:-)



Ser ut som om du haft en mysig helg!



Kramar

5 Linda aka Javamorsan:

skriven

Det snöade en hel del i helgen här. Kallt som satan och japp nu är det vinter minsann! En stund i alla fall!!!



Älskar ditt hem men det har jag nog påpekat förr misstänker jag ha ha



Ha en underbar måndag nu Kram

6 Ellen Johansson:

skriven

Snyggt! Kika gärna in på min blogg! Kram! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: