Hjälp!



Det gör så förbannat ont! Jag känner hur det det bara äter sig runt munnen på mig..snyft! Jag ser inte klok ut nu..

Dagen har vart lugn,både på jobbet och hemma. Tog en sväng till en second hand butik förut och kollade efter skrivbord..ett sånt där gammalt i ek med skåp på sidorna. Jag hittade en,men det är fanér. Om jag ändå ska måla om det så spelar det ingen roll om det är fanér. Dessutom var det halva priset på alla möbler. Vet ni! jag hittade en sån där gammal vikskärm från 1800 kallt oxå...kostade typ 75 spänn. Den ska jag ha och göra iordning och sälja =D Skitsnygg var den,men tyget behövde bytas.

Nu är det soffläge...ses i mörn
1 Jeanette:

skriven

Sv: Ja, vi hade det allt kul:)

2 Lena:

skriven

Fubbit att du hittar så många fynd jämt...;)

3 Ingegerd:

skriven

Synd att du inte har städfirma här då, då kunde du ju städat hos mig;)

4 elfina:

skriven

åh fy va ont och obehagligt...kör med ANTI. Effektivaste jag varit med om..=)

5 dalkullan:

skriven

Drygt med munsår :/



Du får visa upp dina fynd sen, jag skulle behöva en vikvägg :)

6 Bella Davis:

skriven

ja bilder kommer så fort jag har fått lite mer iordning på saker och ting!:)

Hoppas ditt munsår läker snart, de gör så ont.. stackare! Kram :)

7 Malin:

skriven

Aj, aj, munsår är ingen hit... Hoppas det försvinner snabbt!

Kram

8 Petra:

skriven

Hoppas att munsåret försvinner. Vill se bilder på dina fynd sen när du är klar med dem eller så...

9 Linda aka Javamorsan:

skriven

Gahhh hade det över julen och ville bara dö. Det gör så ont att jag vet inte vad. Har du testat sånt där plåster man kan ha när man sover???

10 Helena !:

skriven

Hej !

Stackars dig, hoppas det läker fort !

Har följt din blogg nu ett tag & tycker den är jätte bra ! :)

Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: