i kaoset...

...är det kaos!! Det ser ut som en jordbävning i detta hem. Kablar..mannens projekt med alla jäkla tv-mojänger som ska kopplas hit och dit. Gubbens skrivbord står nymålat halvt i hallen,halvt i v-rummet och håller på att torka. Det är lådor överallt..TOMLÅDOR som gubben ska ta vara på nångång i framtiden,vet inte när =/ Tvätthögen ska vikas,nångång i framtiden! Fan vad jobbigt det är att vika tvätt. Jag kan hålla det snyggt och prydligt ett tag,ingen viktvätt..sen säger det PANG,så är det jordens hög där igen =O Fattar inte detta? Just nu får ingen komma hit..no no no. Jo,mina ungar får det,men ingen annan,hehe! Portade ett tag tills det är ordning på torpet.

jaja,dags att gå med odjuret,för det är precis vad han är. Idag har han tagit sig friheten att ligga i en vit soffa. Tror ni han hade det gött där,haha! Den lille grisen hade lerat ner,men tur att jag hade en filt liggandes på sittdynorna.

1 cecce:

skriven

Ojojoj...det dät låt faktiskt lite jobbigt! Att ha kaos hemma är det värsta som finns. Men jag antar det är för en god sak och att ni kommer få riktigt fint hemma när allt väl är färdigt. Stå ut:-)



Kramar

2 Linn:

skriven

Hello sweetie!

Tänkte bara titta in & tipsa om 2 tävlingar som jag har just nu som kanske är någonting för dig? :)



Vinn en tandblekning -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2326254

Veckans blogg -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2341931



För övrigt så hoppas jag att du får en underbar dag & att allt är bra med dig! :) Kram!

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Som här då. Kaos hela tiden och jag lyckas aldrig helt får iordning i det heller! Suck säger jag bara!

4 KarolinaJacobsen:

skriven

Rolig blogg! Och fin också :)

5 Julia Krantz:

skriven

Har börjat trixa med en blogg på på blogg.se lite i smyg, men har verkligen inte kommit in i det än.

Hur lägger man in en header?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: