Nu ska den ut!


Julen alltså..f#n vad trött jag är på den. Granen sågade jag i bitar och den stackarn hade börjat växa..alla granar gör det hos mig,för dom tycker om mig..Så sågar jag den i bitar,haha! Jupp,nu ligger den nedanför balkongen och ser ut som jag kört den i en pappersstrimlare typ =D

Nu ska jag försöka få gubben till att rensa alla hans dataprylar som han har under gästsängen. Sängen ska plockas ner i källaren nångång! När han ska göra nått går det i ultrarapid..shit så seg han är =O
Det kommer sluta med att jag kastar ut allt,hehe! Som vanligt ;)
1 Linda aka Javamorsan:

skriven

Oj oj du skulle jag försöka mig på att få gubben att rensa sina prylar och lyckades vore det värt en medalj ha ha



2 Anna:

skriven

Hahahahaah!!



Jag städa ut julen igår! är också så trött på den!! tog fram allt julpynt så tidigt så dan efter julafton ville jag slänga ut allt...haha

3 Jeanette:

skriven

Jag har också städat bort julen idag:)

4 Linn:

skriven

Ja verkligen!

Jag blev överlycklig :D

5 martina:

skriven

kikar in och önskar dig en fin kväll! :)

6 CAISA KÄLLGREN:

skriven

snygg header! :D

7 Anna:

skriven

svar: jag hoppas hon blir glad i alla fall :D Kram

8 CAISA KÄLLGREN:

skriven

sv: det var det verkligen! :D

9 Lena:

skriven

sv: idag gick skruttibangbang igenom pust.

Slänger du ut gubben med i bara farten då eller... ;)

10 Jeanette:

skriven

Sv: O ja, det är det:)

11 linn johansson!:

skriven

tack :-)

12 martina:

skriven

sv; tack så mycket! :)

13 Ingegerd:

skriven

Yes, samma dag:) Klart julen skulle ut, den e inte kul längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: