Nytt golv



Jag har glömt att visa vad jag åkte och köpte igår kväll,hehe! Jag satt och kollade på golv inne hos byggmax på nätet och såg att vi hade en sån butik här...livsfarligt! Tar bilen i sista minuten och drar iväg. Gick länge där inne och kollade på olika snygga golv,men bestämde mig för det som är på bilden. Klappat och klart så drar jag hemåt..lycklig över golvet som ligger i baksätet....MEN det andra golvet kommer vi nog att köpa och lägga i v-rummet och hallen =D

Så,nu nån helg framöver ska vi vara golvläggare,hehe! Och det golvet ska vara i det lilla kontorsrummet,men vi ska ha det i köket oxå...hoppsan..sa jag det där ;)
1 cecce:

skriven

Det är sannerligen inte lätt att hitta rätt i golvdjungeln men ni ser ut att ha gjort ett bra val! Grattis!



Kramar

2 Mariette:

skriven

Snyggt! Vi har nåt liknande det till vänster i kök och vardagsrum =)



och du har rätt... du är sannerligen duktig på annat... och god smak har du =)

Ha en härlig dag!

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Åh det ljusa golvet är ju grymt snyggt. Ja inte för att det andra inte är det men gud vad jag gillade det ljusa! Efter vad jag sett av ditt hem skulle det liksom vara perfekt hos dig :)

4 Malin:

skriven

Härligt med nytt golv och vad snyggt det var!

Kram

5 Johanna:

skriven

De ljusaste var ruggit snyggt! Älskar när det ser lite "gammalt" ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: