Tjockisen


Godkväll! jahapp,här sitter jag som en slapp fisring. Orkade inte städa allt för mycket idag..DET ÄR SÅ JOBBIGT! Men jag har kommit en bit på väg iaf,wohoo! Jag har kollat på The voice sverige och jag tycker det är gör bra. Vad tycker ni? Jag har aldrig gillat Idol eller nått annat musikprogram,men detta är bra.

Odjuret har gått runt och smugit mest hela dagen..nu äntligen har han krypit till kojs! Jag ska boka tid hos vet. för vaccination och sen ska dom få kolla hans ögon. Det är nån fläck han har där som jag vill att dom kollar upp. Han är ju inte purfärsk längre,men starr har han inte...inte än. Det kan även vara pigmentfläck som sitter där.

I morn ska jag fortsätta röjandet,hehe! Får se hur långt jag kommer =D
1 Bella Davis:

skriven

jasså fy , hoppa bättre de blir imorgon då! :) Kraam

2 cherie:

skriven

åh, vilken sötnos! :D

3 Bella Davis:

skriven

Tack så mycket :) Hoppas du får en toppen fredag! kram :)

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Älskar din tjockis. Han är så söt och härlig. Kan inte han komma och bo hos mig?!

5 Kicki11:

skriven

Hoppas att du har en riktigt skön och härlig helg.

6 Maja:

skriven

Åh vad söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: