Alla vill till himmelen...

Lite uppdatering från gårdagens kvällsrunda på stan. Vi fyllde en kasse med läskeblask och satte oss vid kanalen. Det var fullt med folk som bara satt och gassade i solen,spelade gitarr,drack läskeblask och hade kul. Hungern kom krypandes och en langos slank ner som ingenting.
 
En fin båt..
 
 
Svullna fötter!
 
Timbuktu spelade och vi stod så långt bort att det inte gick att få nån bra bild med mobilen. Bra var det,men det är inte min smak av musik.
 
Idag har jag sovit om vart annat. Undrar om jag somnar i kväll..hehe
1 Ego:

skriven

Vad härligt det lät det där..
Måste bara fråga, langos, vadå är det typiskt festivalmat eller? har aldrig hört om det innan och nu plötsligt verkar ALLA äta langos hah, känner mej utanför!

sv. vadå, har inte fått sol=? känns som att hela Sverige fick lite sommarväder ju? har har det varit fantastisk hela helgen, sol sol mera sol:)

2 Petra :

skriven

Jag gillar Timbuktu.. han har ofta en mening bakom sina texter..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: