Back in the 50's

 
 
Claes Olhson har öppnat här och det första jag köpte var denna radio som jag suktat efter länge. Nu står den så fint i köket och det är jäkligt bra ljud i den och mysig belysning.
 
Jag har försökt att få lite ordning i detta kaoshem men lyckas inget bra. Jordgloben har fått vandra runt lite. Tanken är att den ska vara på kontoret när vi hittat en passande byrå...det kan ta tid,så nu får den stå på resväskan i v-rummet så länge.
 
1 kicki11:

skriven

Oj, så mysig liten radio. Jag blir riktigt glad av att se den.

2 josefine:

skriven

lust med bloglovin byte ? :D

3 Anonym:

skriven

ååååååååååååh såååååååååååå fin!!!! måste köpa en sådan radio :D

svar: Haha !!! får alltid stora myggbett men inte SÅ bamsigt stora :S

4 Jeanette♥:

skriven

Den radion var ju ursöt:) Fanns den i andra färger också?

5 Petra :

skriven

Jag tycker att erat hem ser väldigt hemtrevligt ut.

6 Lena:

skriven

vicken söt radio :)

7 La Gurly:

skriven

Härliga bilder du har! Loving the pink radio!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: