En liten detalj...

...gör så mycket men jag kanske har överflöd av dom.
 
Gamla kokböcker som mormor haft och det finns mycket smarriga recept i dom.
 
Bröllopsprecent från Nancy...älskar marimekko!
 
Vad döljer sig under locken...
 
 
Har inte mycket att säga mer än att det är en tidningslåda. Den står på en liten pall vi syskon lekte med hemma hos mormor.
 
 
Näpp mina vänner,nu ska jag in i duschen! Ses sen
 
 
1 Junitjej :

skriven

Åh, vad roligt med gamla kokböcker!

2 Petra :

skriven

då kommer du att gilla dessa...
http://luxuryes.com/2012/01/converse-x-marimekko-spring-2012-collection/

3 Pinglan:

skriven

Varför tänker jag bara på att damma när jag ser alla fina saker ;)

Svar: Hahahaha!! Undrar det ja ;p
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: