Filmkollen-The Raven

Det blev ingen utgång igår. Vi kollade lite film istället och detta är en film som utspelar sig i 1800-talets Baltimore. En seriemördar i staden använder sig av Poes noveller som inspiration. Jag gillar den här filmen. Lite småmysig, lite rå, lite rolig och framförallt bra skådisar.
 
Sevärd...absolut!
 
 
Sen har jag sett en annan film för ett tag sen som jag inte visat er och den är inte ens värd att slösa en krona på.
Så jäkla kass,men jag var tvungen att se slutet,haha! urdåliga skådisar,en riktig B-skräckis!
 
Sevärd..NO NO NO!!
1 Pinglan:

skriven

Känner mig som en seriemördare på språng, mitt vapen är gräsklipparen. Kammade noll i dagens jakt. Men jäklar du vilket fint väder det är, hade nästan glömt hur solbränd hud känns...

Svar: Gött! mörda dom bara! samma här,har legat o solat en stund.=b
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: