gamle dal

 
Varmt och gött blev det idag och vi jobbade på jag och Tina så det blev tidigare hem än väntat. Jag och gubben åkte ner till slussarna och köpte glass...jag köpte en banana split.=D Fanny var där nere redan med en kompis och hon satt inne i glasskiosken när vi kom ner. Herregud..ungen var fullt påpaltat. Hon frös tydligen!
 
 
 
 
 
 
Jag har två ben...
 
 
 
Gubben har bara ett ben!
 
 
Det var allt för idag. Det händer inte så mycket just nu..och inte annars heller för den delen. Nu har jag slukat en kall cider och odjuret ska ut på en runda.
 
 
1 Malin:

skriven

Låter som en perfekt dag, måste inte alltid hända så himla mycket.
Kram

2 Ego:

skriven

låter som en lyckad dag tycker jag:)
och du bjuder på härliga bilder & det gillas***

3 Lena:

skriven

jag brukar få svullna fingrar när det är varmt ...men... ni svullnade visst nån annantans ;))

4 Jeanette♥:

skriven

Haha...den översta bilden var ju lite kul. Fusk att ni hade så fint igår, i Uddevalla var det bara mulet fast varmt. Idag skiner dock solen:)

5 Petra :

skriven

Härlig bilder.. Själv hade jag en mysig eftermiddag vid havet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: