kvällen

Jahapp,lite kvällssvammel här då. Vilket härligt väder och jag bara njuter av värmen i fulla drag. Det har hunnits med en del idag må jag säga,hehe! Tog en snabb shoppingrunda och köpte en klänning och en kavaj. Bra bra med rea! Kavajen köpte jag på Joy och klänningen på cassel,men det blev en jäkla bra outfit. Ni ska få se nån dag nästa vecka för då är det en speciell dag. Nu i kväll har vi vart nere i stan och vi skulle ju golfa då...kom vi i tid? No no, det gör vi aldrig. Men vi blev sittandes vid vattnet och sölade med öl och cider. Sen kom det några vi kände som vi inte sett på väldigt länge och det var kul en stund tills solen gick ner. jag frös så tänderna skallrade.
Jo just det...ambulansen kom åkandes och när det  åkt förbi så hörde vi nått ljud..aauuuuww!! intill vägkanten står en stor rottweiler och ylar och hans ägare står snällt och väntar på att han ska bli klar. Det visade sig att gubben kände ägaren och han talade om att hunden brukade härma sirener när han hör dom och inte nog med att han ylar..han hette Hejdå!
 
 
 
 
Jag trodde dom planerade en attack mot mig..
 
Vardagsrumsoutfit..soffa tomelilla,eketorp.  Bord Jysk.  Matta Rusta.  Kuddfodral och filtar från HM, Jotex och Netto...en salig blandning!
 
Nu är det dags för mig att krama kudden känner jag. I morn ska det bli åska sa gubben...åh sa jag då. Då kan vi umgås utan elektronik! Mobilen stänger jag inte av,kläckte han då. Jag tycker åska är supermysigt. Ibland kan jag sätta mig med kameran på balkongen och se om jag kan fånga en blixt. Kanske jag lyckas i morn...
 
 
1 Ego:

skriven

ååh siken trevlig vardagsrum outfit! var hittar man sånt på rusta osv?

haha hundens namn var ändå bäst:)heejdå kom nu", hunden kommer bli förvirrad ju aha!

2 Lena:

skriven

ser att du kom med på bilden där du visar gubbens outfit ;)

3 Pinglan:

skriven

Vad häligt att söla lite vid kanalen, själv tog jag i med icapilsner efter gräsklippningen och känner mig bakis på en burk :) Nu är det strålande solsken och blåsigt men med åska som bakgrundsmusik... och jag som tvättar sängkläder, chansar och hänger ut NU

Svar: Det är gött d med!:) Här är det varmt som satan och regnar lite...åska på g eller?
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: