Loppisfynd och godsaker

Det blev en loppisrunda idag. Jag och Tina tog en sväng ut i vildmarken...vi åkte fel! Men men innan det så var vi inne på några loppisar och Tina köpte ett par solbrillor modell retro och en top. Jag hittade en jordglob..jääj! Den ska jag fixa med surru! Jag har kollat på nya såna men det finns ingen belysning i dom nya.
 
Efter att vi vart vilse i pannkakan så körde vi in till ett gulligt fik.
 
Det mesta  saker som var där inne var till salu. Inte bord och stolar men resten av möbler prylar och lampor.
 
        
 
Tina åt en toast med lax och mosarella, jag åt en våffla. =D
 
        
1 Lena:

skriven

vad ska du göra för skoj med globen???

2 Pinglan:

skriven

jäklar vad det åskar, tror att den drog ner i min björk... sådär ostäckt att det först tystnar sen dundrar det på som värsta krigszon. Loggar ut nu så man inte sabbar några teknikprylar men du vad det regnat i Gtb....

Svar: Det var åska här igår med men inte så mycket. tur att man inte bor där då =S
Cecilia Bäckström

3 Malin:

skriven

Gu va mysigt de ser ut!

4 Carina:

skriven

Kul med loppis!!Idag säljer Orland på loppisen i Barcelona!Ha det bra fina du! :) Kram!

5 kicki11:

skriven

Det är alltid kul att vara på Loppis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: