Måndag

Godmiddag! Skitväder var det här! Jag blir så trött på det! Nu ska vi iväg till min far och lämna spackel..det har tydligen hänt nått märkligt med en dörr där!!
Längtar till nästa vecka då vi ska åka till kusten. Det ska bli gött att få komma ut lite utanför 30skyltarna,haha! Idag fick jag med mig blommor att plantera på balkongen..hittade dom typ i skogen. Pelargoner som stod där och såg ledsna ut. Dom kommer nog trivas hos mig.
 
1 elfina:

skriven

västkusten? va bra att du tog hand om dem lessna blommorna=) alla förtjänar en andra chans, hihi

2 Lena :

skriven

Här har solen skinit mest hela dan... :)

3 Anettte:

skriven

Här har solen anlänt , tack o lov !! Började nästan bli knas här på allt regnande !! Hoppas solen hittar er oxå !
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: