nattsudd

 
 
Jag har redan lyckats vända dygnet. Det har jag inga som helst problem med. Vi har kollat ännu en film från Lisa Marklundserien. Jag vill inte sluta se för dom är så bra och så finns det bara 6 st filmer...snyft!
 
Alla andra har gått och lagt sig...endast husfrun är vaken. Ganska så pigg för att vara mig. Jag sitter och grejar med foton och läser bloggar,mitt nöje för stunden. Det är så jävla gött att vara ledig. Jag jobbar så mycket att det känns konstigt att vara ledig på en vardag,men jag njuter av fulla drag och i morgon ska vi ut en liten sväng på kvällen. Jag ska kolla om det finns nån loppis utanför stadens gräns. Det är mycket roligare att åka iväg och hitta loppisar på landet. Billigare prylar och sen får man ju lite lantluft oxå =D
 
Nä men va fan...NATTI NATTI
 
 
1 Ego:

skriven

såg ju GÖR mysigt ut ju! och filmkväll för sej själv, kan inte bli bättre ibland:)
hur många av serien har du hunnit se? har sett tre st, vet dock inte om dem andra är bra å tvekar lite:)

btw: kollade i din filmkategori, har sparat några som jag ska kolla upp:)

2 Gidde:

skriven

Haha, Vad är de för gegga i bunken?

Fin blogg, Gillart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: