Ta tillvara på dagen

Jupp,det försöker jag göra när det är så varmt och gött ute. Vi åt middag ute och innan det kikade vi in i en butik som heter Ebbas och där har dom halva priset på allt i butiken.
 
Den här köpte jag...måste nog sola lite!  Jädrar i min låda vad blek jag är. Fast bilden gör mig blekare än blekast. Tina jobbar med mig nu och då kanske jag kan hinna med en liten solstund innan vi slutar i morn. Jag och gubben ska på cykeltur i morn med läskeblask i korgarna. Men iaf...klänningen/tunikan ska med på lillsemestern nästa vecka.
 
Nu är det dags för odjuret och kvällspromenaden.
 
 
1 Mina:

skriven

fin blogg du har!
checka gärna min & tyck till vilken bakgrund jag ska ha!
kram :)

2 Ronjarapakaja:

skriven

tunikan va riktigt fin :)

3 Annika:

skriven

Jättesnygg tunika. Och vi är nog alla lite bleka just nu efter den dåliga försommaren. Ha en fin kväll. Kram

4 Elfina ♥:

skriven

äsch!!! du är ju inte blek? äsch.... du skulle se mig i bikini

5 Ego:

skriven

oj vad gott och svalkande drinken ser ut..
vad är dte för drink?:)

gillar tunikan

6 Sandra- Mamma till Vilgot :

skriven

Vilken svalkande dryck och tunika. Superfin!

7 Lollo:

skriven

Snygg tunika! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: