Datorhaveri

 
Godmiddag! Min dator är på gång att haverera och jag håller på att bränna alla bilder så dom inte försvinner för mig. Därför är jag lite frånvarande från bloggen.
 
Kolla in tjockisen på bilden då,haha! Han är en liten suput. Jag hade ställt en tom burk på golvet igår och gissa vem som var snabb att slicka på den..mmm vad mumsig. Jag hällde ut några droppar på golvet så tjockisen fick smaka. Han är helt galen i cider och öl...irish coffee kan man inte drick i hans närhet,herregud han blir galen.
 
Jag storstädar i köket!! Shit vad redig jag är. Nu ska jag fortsätta med datorn.
1 Lena:

skriven

en riktig fyllehund med andra ord ;)

2 kicki11:

skriven

Det var ovanligt av en hund.
------------------
Hoppas att du har haft en mysig helg.

3 Beatrice:

skriven

Såå söt ^^

4 Anna:

skriven

Åh vilken söt vovve! En skrynkelvovve (vet aldrig vad rasen heter). Voffsing i min smak om han gillar irish.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: