Ford Mustang GT-08




 





 




Idén till dom här bilderna fick jag från Ricky som vart och fotat igår och jag tycker ni ska kika in och kolla hans foton på hans grymt fina bil. OCH DEN SKA NI RÖSTA PÅ >>HÄR<<  Om ni är gulliga och gör det får ni en länkning i min blogg. Jag har koll på rösterna;D Tre röda knappar trycker ni på.

VAD TYCKS OM DAGENS FOTON??
1 amanda:

skriven

Röstat!

2 Sara:

skriven

Röstat!

3 Ronjarapakaja:

skriven

snygga bilder!! :)

ha en super dag!

4 Amelia:

skriven

hej!

om du röstar på min systers bild så får du en fet länk imorgon!

ha det bra:)

5 elfina:

skriven

graymma såklart!!!! wrroooooom

6 Sara:

skriven

sv; Tack! :)

7 cecce:

skriven

Vilka fina bilder!!! Snyggingar allihop inkl. bilen.



Nu har jag röstat! Hoppas jag gjorde rätt...fattade inte riktigt men röstade på ett av alternativen där det stod rösta:-)



Kramar!

8 Frida:

skriven

Röstat ! :)

9 Agnes:

skriven

tre röda knappar, inget problem, röstat ;)

10 Ricky Fohlin Hallernav8 46833 vänersborg sweden:

skriven

hur ska dom kunna veta vart dom ska gå in och kolla mina bilder,om dominte har länken ? ;)

11 Cilla:

skriven

Ricky:

men sötnöten..ditt namn är en länk till din blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: