Fredag härliga Fredag



Så jäkla gött att det är helg nu! Bilen har jag vart och tvättat för den såg ut som f#n rent ut sagt. Nu glänser den igen och jag i den,hehe! Vad ska man äta för nått gott idag då? HAR NI NÅGOT FÖRSLAG PÅ NÅN LÄTT GOD MAT?

Jaja,ska ta en kopp kaffe och sätta mig en stund i solen...
1 Maria:

skriven

Asså åh vad jag gillar din blogg!

Bra bilder, o engagemang i inläggen, asså jag menar på hur du gör dem. Om man ser bloggen som en scrapbooking bok s är varje inlägg en ny sida i den. Det är kul att titta in på din blogg, har börjat följa den varje dag nu kan inte låta bli!

Tips på god mat, Kyckling sallad! Snabbt o gott o lätt att göra :)

Blanda ris, tärnad kyckling filé, majs, gurka, sallad, rivna morötter o tomater tex :) Super gott!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: