Godmorgon lördag

 
Det är så jäkla gött att sova! Lördagar brukar jag sova iaf till 10-11,ok jag missar en del när jag sover så länge men det gör inget. VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG? Jag har inget planerat,kanske åker ut en sväng och fotar om det inte börjar regna.

Gå gärna in och rösta på Rickys bil i inlägget under så länkar jag er allt eftersom ni röstar. Och man kan rösta ända fram till 23 juni.

Detta är bloggar som jag tycker att ni ska kika in i och dom har vart snälla och röstat Härliga bloggar värda ett besök!














1 Daniel:

skriven

Sover man länge kan man vara vaken sent, så det är dom som lägger sig tidigt som missar saker :)

2 Pinglan:

skriven

Ja du sitter väl i mussen och burnar åskovädret hitåt ;) Du dom är våta kalla och trötta dom där cyklistern som tagit sig runt Vättern...

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

jajamen hur kunde du veta det,hahaha!;)

Hur fan orkar man cykla runt Vättern!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: