i hagen



Godmorgon eller godförmiddag,välj vad ni vill! Jag är hemma på lite rast och går igenom dagens jobb på mitt lilla kontor...det låter det va,hehe! Kort vecka gillar jag inte men ändå är det gött att vara långledig. Vad har ni för planer till Midsommar? Vi har inte planerat nånting. Alla ungar kommer hoppas jag och äter,den  trevliga stunden uppskattar jag mycket. Sen drar dom säkert iväg till sina vänner.

Och igen vill jag tacka alla gulliga som har röstat på Rickys bil och det tackar jag med varsin länk. Det är härliga bloggar som är värda ett besök. Vem vet,det kanske är bloggar som ni fastnar för och fortsätter följa.

PHOTOBYSARA



AMANDALINNROS


LENA


JULIAKRANTZ


ELINCESSILIA


CECCES


Fortätt gärna att rösta på Rickys bil. Länk finns i inlägget under

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: