Jag hatar spindlar!



Det finns inga värre småkryp än spindlar. Idag var jag och städade i en tvättstuga och Tina var med som sällskap. Jag vet att det finns mycket kryp där nere,men dom är små och inget som jag bryr mig om direkt. Men idag hade dom övergödda jävlarna krupit fram ur vrårna! Jag menar..hur feta kan dom bli? Den ena var apstor och satt och gassade i ett fönster..upp med sopborsten och mosa...då sprang Tina. 
Sen när jag torkade golvet så kom det en springades på golvet från en dörrkarm...mos! Den siste var en tjock fet en som hade lite mycket övervikt och hann inte RULLA undan från moppen..den blev mos! Jaja,spindelmördaren här har väl startat värsta ovädret nu då med åska,tromber och hagel

Kanske ska ta ett varv med mussen nu när vädret är så fint!

Rösta på Rickys bil i nått inlägg längre ner så får ni en länkning hos mig <3
1 Carina:

skriven

Dá är vi tvá.Jag hatar ocksá spindlar,eller rättare sagt jag är rädd för dom.



Krraaam!

2 elfina:

skriven

ja fyyy för spindlar. jag hatar dem också. hoppas det stämmer det dem säger: friskt hus - spindlar

3 cecce:

skriven

Usch då. Feta spindlar???:-) De klarar jag mig gärna utan:-)



Kramar

4 kicki11:

skriven

Jag är inte rädd för spindlar men däremot ORMAR.

5 Anonym:

skriven

Hahahha .. "mos ...mos ... mos" usch o fy, tur att du inte är en fegis mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: