PB Home



Då var denna arbetsdagen avklarad,bara resten kvar..typ till 65! Idag hittade jag äntligen inredningsbutiken som jag letat efter. Jag och gubben har åkt förbi den när vi skulle kolla vart den var. Hur kunde vi missa denna gigantiska skylt som satt på gaveln vid huset. Men OJ OJ OJ! Vilken butik säger jag bara. Det är egentligen en grossist som säljer till butiker men sen testade dom att ha öppet 3 dagar i veckan,nu är det öppet 6 dagar och på torsdagar är det utförsäljning på defekta varor eller sånt som gått ur sortimentet. Det är allt från möbler till inredningsprylar. Casa Linné heter butiken. 

Jag kom hem med ett doftljus,haha! Tänkte faktiskt åka dit på tordag och kika lite.

Ni kan klicka på länken så kommer ni till deras katalog,där kan ni kolla in sortimentet PB Home
1 kicki11:

skriven

Oj, vilken vacker bild du har lagt upp i bloggen.

Det låter spännande med den där affären. Tänk att få gå omkring där och "botanisera".

2 Ego:

skriven

Men så mysigt det ser ut..mysfaktor på hög nivå:)



sv. haha men det finns väl låsknapp på de ju?:D

du har inte hittat dit än kanske:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: