Regn Och Bara Regn

 
Godmiddag! Vilket väder vi har...svensk sommar eller vad! Inte en tillstymmelse till sol här inte. Det är bara att ta med badankan ut. Igår satt jag och gubben och bokade in några dagar semester ute på kusten..utan barn och hund..wohoo! Vi har faktiskt inte vart nånstans nångång själva,inte ens på bröllopsresa. Nu ska jag väl inte ropa högt för tonårsdottern ska vara hemma med hunden =S
 
VAD TYCKS OM FOTOT?
 
Nu är det dags för kaffe!
 
HÄR KOMMER LITE LÄNKAR TILL SNÄLLA BLOGGARE SOM RÖSTAT
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Abigail Owusu:

skriven

Jättefin blogg och design. Kolla gärna in min blogg och ställ gärna en fråga i min frågestund http://abidaily.blogg.se/2012/june/fragestund-braa-1.html#comment
om du inte gillar såna här kommentarer, ber jag om ursäkt

2 Annika:

skriven

Supersnyggt foto!! Vad duktig du är. Och vad mysigt med resa för er själva. Hoppas den blir av och att det går bra för sonen hemma med hunden. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: