Regnet det bara öser ner

 
En dag med regn regn och åter regn! Fixameddatordag blir det idag. Jag ska lägga in allt på nytt,bilder,fotoprogram och min mail som är superviktig. Alla jobben kommer till den och då måste den funka som det ska. Sen måste jag en sväng till rusta och shoppa lite. Annars blir detta en jäkligt tråkig söndag som vanligt!
1 Lena :

skriven

här öser regnet oxå ner just nu...:(

Svar: Det är så jäkla tråkigt!
Cecilia Bäckström

2 Sanne:

skriven

Kikar förbi och ville bara passa på att lämna ett litet avtryck! :)
Här regnar det också för fullt.. Pust!
Jätte fin blogg iaf. :)

3 Pinglan:

skriven

Regnet kom först på eftermiddagen men usch vad trist det blir och imorgon ska det ju bli kaos.
Och nu har jag en löptik som inte vet om hon ska va inne eller ute... ska ta en rejäl funderare på om hon inte ska bli opererad för nu har hon bäddat och bökat i två månader innan.

4 Cilla:

skriven

Pinglan:
Här svämmar det över snart. Brunnarna sväljer inte allt vatten..usch!
Det låter väl som en bra idé om hon är jobbig vid löpet.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: