seconhandshopping

Regnet det har bara öst ner här idag,men nu ser det ut att spricka upp för solen skiner. Innan jag åkte hem från jobbet hämtade jag Tina och vi fikade och tog en sväng till en secondhandbutik här i stan. Jag kunde inte motstå klänningen...den bara ropade på mig!! Jag hittade en söt blus som kommer bli bra till jeans och mina nya klackar.

 
Om jag inte använder klänningen kan jag ha den som en inredningsdetalj hängandes nånstans.
 

1 Mimmi:

skriven

åh wow vilken häftig och snygg klänning !!

Ha en fin & mysig fredagskväll

KRAM

2 Carina:

skriven

Játtesöta de var!!!!Kram:)

3 Lena:

skriven

snyggt både klänning och blus

4 cecce:

skriven

Jättefina ju! Gillade speciellt blusen. Passar perfekt till jeans!

Hoppas du har en fin kväll!



Kramar

5 elfina:

skriven

bedårande, men den översta måste man väl ha ett linne under>? såg så djupt urringad ut

6 Helena !:

skriven

Åh! vad snygg klänning. Kram Helena

7 Mariette:

skriven

Du gör ju jämt sånna bra fynd! Du måste ha näsa för det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: