Stor & Liten


Tina och Kroschka pussas

Lite bus på g..

Tjenis penis alla snöggingar!   Woow vilken dag jag haft..jobbat,vart hos tandläkaren,shoppat naglar och handlat mat och nu lagar jag mat,känner mig som en riktig fru...gubben kollar fotboll. Han tror han är kungen! Men han ska få betala på ett eller annat sätt. Ja just det..körde Annika som haffade mig efter vägen. Hon skulle hämta sin bil på verkstan, så det har jag hunnit med det med.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar!  
1 Pinglan:

skriven

Två långa skogsrundor och proppmätt, undrar varför vågen bara ökar ;) Vad blir det för mat på 7:an du får zappa lite så han hajar till...

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Vad märkligt!!

Hm..nu har det övergått i aggression. Bollen vill inte dit han vill,haha!

3 elfina:

skriven

wow vilka fina vovvsar!!!

4 Petra:

skriven

Vilka fina bilder..

5 Carina:

skriven

Vad fina hundar!!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: