Tiden går

 
Och jag med den. Jag hinner knappt blinka så är det nästa dag,nästa månad,nästa år och då blir jag ännu äldre,gammal,skralltig..så känner jag mig just i denna stund. Fingrarna värker,ryggen knakar och rynkorna förökar sig i ruskig fart. Jag har alltid tyck att det ska bli skönt att bli gammal och kunna njuta av livet som är kvar. NU VILL JAG INTE BLI GAMMAL! Inte nu,så känner jag. Livet är för kort och jag vill hinna göra så mycket på den tiden jag har. Nu är jag inte gammal men jag går i sakta mak åt det hållet som alla andra. Vemod!!
 
Just idag känner jag mig last gammal
Kategori:
1 Anettte:

skriven

Ja jag tycker då inte du ser gammal ut !!
Men visst , jag förstår precis vad du menar ,0)

2 Pinglan:

skriven

Hoppsan!!!! Släng ut alla ID-handlingar i regnet så raderas siffrorna :) Sen fyller du glaset med nåt som gör gott för kroppen...

3 Cilla:

skriven

Pinglan:
HAHAHAHAHA!!Det kanske är bäst...har väl hamnat i nån 40års kris som sakta smyger på haha!

4 Cassandra:

skriven

Du ser inte gammal ut, riktigt fin tycker jag! :)

5 cecce:

skriven

Av fotot att döma ser du ut att va ung och fräsch som en nyponros!:-)

Kramar!!

6 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

skriven

Haha tur att åldern bara är en siffra!;)

7 Anettte:

skriven

hihi .... tack för titten , jag sover också med raggsockar !!! Trodde jag var typ den enda ;0)

8 Ronja:

skriven

vilken himla fin bild på dig!
hoppas du haft en underbar dag!

9 Carina:

skriven

Vansinnigt fin bild Cilla!Och du är inte gammal!En snygg tjej är du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: