Torsdag..

..och nu har jag långhelg! Det ska bli jäkligt gött att vara lite ledig. Gubben är ledig i morn med. Nu väntar vi på att Fanny ska bli klar för middagen som 9:orna har idag. Sååå då blir det att köra damen i mustangen

Igår var vi på tutbingo och det gick inget vidare för mig och Fanny,men för Annika gick det bättre. Två bingo i rad och kallabalik på det.



Mussen gav tur


Fin utsikt i backspegeln..jupp!

Idag på morgonen fick jag ett mms och det var syster2 som skickade en bild på sitt första barnbarn. Lilla Ellie är som en sockersöt boll.

   

Grattis till Jennie & Mattias...och till mormor och morfar oxå så klart





JAG ÄR MED I EN TÄVLING INNE HOS ANNELI 
1 Anneli:

skriven

Jag har en tävling inne hos mig. Man kan vinna ett presentkort på 500 kr från whiteaway.se



http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/2012/06/04/8031196-tavling-med-whiteawayse/



Du är välkommen att tävla.



Ha en mysig kväll kram ♥

2 Lena:

skriven

vilka goa kinder :)

3 Annika:

skriven

Åh, vilken söting!! Och vad stolt hon ska vara att få åka i den fina Mustangen. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: