Tuuuut!

Japp,vi har vart på tutbingo! JAG HAR INGEN TUR I VANLIG ORDNING men Fanny vann. Jag fick tuta ,då är jag till nån nytta.
Jag skulle tagit med kameran och fotat det som syns i backspegeln men glömde den som vanligt.
 
 
Fanny testar duttpennan,haha! Vi köpte nya och då fick det bli dutt...som proffsen vettu!
Nu har vi ätit kvällsmat och det är dags att knyta sig. Jag försov mig i morse och vill inte göra det i morn igen.
 
 
1 Anna:

skriven

Ah, vilken rolig grej! Det ska jag införa här också. vad tror du om kamelbingo? Frågan är bara hur man gör när man inte kan tuta..

2 Carina:

skriven

Vad roligt det láter.Här är olidligt varmt och fuktigt,man kan inte ens vara i solen och inne rinner det av en.Usch!Nu kommer jag snart till Sverige!Kram!

3 Mohammedi's | Art, model & designer:

skriven

hehe NIIICE<3!

4 elfina:

skriven

åh va kul!! finns i grannbyn hos mig, måste prova det nångång....tänk att få tuta! haha grattis till sonen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: