Vart tog solen vägen



Förra helgen solade vi på kusten och nu är det iskallt och blåst..brrr! Nästa vecka skulle det visst bli lite varmare igen,hoppas! Nu ska jag fixa ordning mig och sen ska jag ner till stan och få en ansiktsbehandling. Nancy ska följa med och jag vet inte hur lång tid det tar. Men med detta tryne tar det nog en stund.

Lämna gärna en kommentar om ni kikar förbi. Då kan jag kolla in era bloggar när jag kommer hem.

Ses sen!
1 Mimmi:

skriven

Ha en fin dag !!

KRAM

2 Jeanette♥:

skriven

Då får vi hoppas på bättre väder nästa vecka...jobbar bara två dagar då, så det hade vart passande:)

3 Pinglan:

skriven

Det var som att gå in i en mur av is när jag rundade udden och fan vet om jag inte kände en och annan snöflinga... Tur jag slöat och har vinterjackorna framme. Hunden ligger under två täcken och värmer upp sig. Nä solresa , fick erbjudande om billiga thairesor nu i juni...

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det är ingen tryckande värme direkt =/ men nu till veckan ska det bli lite varmare..så håll hoppet uppe! Jag vill oxå till värmen,men det blir ingen semester i år heller..

5 Daniel:

skriven

Hörde att 1 juni var den kallaste junidagen sedan 1920-talet, surt! Men det blir nog bättre snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: