Äntligen klart

Vilket ståhej det vart med alla skrymslen och vrår i detta lilla kök. Nu är det äntligen klart! Alla saker står där dom ska och nu ska jag bara njuta av det nya fina golvet. Bilden gör golvet brunare än vad det är,för det går mer åt det gråa hållet.

En bild på det fula golvet som det var innan...urk! Gult är fult


Och det nya fina golvet...i lööve!


Skillnad va..haha! Wohoo vad glad jag är nu
1 Pinglan:

skriven

Fint Cilla :) Vilken skillnad, duktig gubbe, ska vi klona honom???

2 Pinglan:

skriven

Nu måste du pimpa balkongerna... jag har satt ut penseer på ena trappan och det så skööönt och snartsommarkänsla

3 dalkullan:

skriven

Galet snyggt, vilken skillnad. Förstår att du är asnöjd :)



Just nu är det lite lungt på pysselfronten då det bara är 4 veckor kvar innan beräknad förlossning och allt, då menar jag allt börjar bli jobbigt just nu ha ha.



Just nu pysslas det däremot med en gammal vagga jag köpt som ska målas klar och dekoreras :)

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahahaha, han nog hålla sig till måleriet med det humöret han har när han inte kan räkna rätt..men vill du ha en ilsken klon så kan du få en,haha!=D

5 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hm..corona och penseer är ingen dum idé nästa helg =b

6 Anonym:

skriven

vilken härlig & mysig blogg,hit vill jag ju kika in mer:))

vilken skillnad på golvet,jag älskar före/efter bilder./jejje

7 Cilla:

skriven

Jejje:

Tack! Det var roligt att höra. =)

8 Mariette:

skriven

Riktigt, riktigt fint blev det =)Vilken skillnad!

9 Pinglan:

skriven

Inte vet jag vad som händer men det kommer nåt argt och vresigt över sjön.... klona du direkt eller :D

HUr kan du bara bestämma dig så fort, jag velar fortfarande med hur en vägg ska sättas eller inte... Visst behöver man inte se sjönfrånkökbänken det räcker väl med att det är från alla andra fönster... så jäkla svårt är det och när det är bestäms så kan jag börja vela med vilket golv jag ska ha dör det jag började med i rummen görs inte längre, får väl riva ut dom för jag vill ha lika.

Tar en Zoega nu då och surfar vidare så läge ledningarna håller i blåsten.

10 Malin:

skriven

DET förstår jag att du är, fixa köket är min DRÖM! Fint det blev!!

Kram

11 Pinglan:

skriven

Fin Camaro 68 i Expressen idag och då kom jag att tänka på dig :)

Försökte klistra in genvägen här men det går fanimej inte... vad gör jag för fel....

12 Cilla:

skriven

pinglan:

Jag har kopieringskydd,därför kan du inte lägga in en länk. Så du har inte gjort nått fel =)

13 Pinglan:

skriven

Går visst... HAhahahahaha !!!!!

http://mvt.se/nyheter/1.1586973-smhi-nu-kommer-solen-och-varmen

14 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahahaha! det gjorde det =D

15 Carina:

skriven

Vad vackert det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: