Ditt och datt

 

 

Godkväll! Här är skjortorna jag köpte igår =D  Idag har bloggen hamnat vid sidan för jag har grejat hemma med lite nya gardiner och sen har jag röjt lite. Det blev så mysigt i köket när jag satt upp gardinerna. Jag är supernöjd! Bild kommer i morn.

Vädret har vart superfint och då vill jag bara vara ute. Nästa vecka pratar dom om att det ska bli snö...JAG VILL INTE HA MER SNÖ! Nu vill jag få på sommardäcken på bilen och slippa höra det där jäkla knastret hela tiden. Sopade fina gator och torra vägar...mmm härligt! Men det får vänta..

Nu är jag så trött efter denna dagen att jag ska faktiskt gå och krama kudden =D
1 cecce:

skriven

Snö?? Never! Inte här inte:-)



Skjortan är så där somrig och fin. Bra köp!!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: