en härlig dag

Ja,det har det varit och är. Har passat på att gå en solpromenad med Ove. Tina följde med och vi gick och småpratade om allt mellan himmel och jord. Fanny är hämtad från gymmet och maten står på spisen. Dagen har bara rusat iväg!

Min kropp känns helt mördad. Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta konstiga möra,sega och ömma jag känner i hela kroppen. Vad jag vet så har jag inte ansträngt mig nått värst...tvättat bilen =/

Idag är även en hatabhdag! Finns inte en bh i detta hem som är önskvärd just nu. Allt bara klämmer och stretar emot...
1 Pinglish:

skriven

Känn friheten ta ett linne istället ;)

Här skaver jeansknappen på det ökande

kroppsmåttet... Du håller kanske på att

få influensan, jag satt i väntrummet på

sjukan igår och blir jag inte liggandes

nu så har det skett ett under... Hahaaa

vad bra jag knöt ihop säcken nu...

Nu blir det påtår

2 tina:

skriven

världens bästa mamma <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: