Hinner inte





Bilen tar upp min tid. Hemmet förfaller och jag måste ta tag i det i morn. Men just nu är det väldigt roligt med att bara vara ute och köra. Vi ska åka till kusten i morn en sväng. Det blir en fikakorg och sitta en stund i solen och bara njuta. Vi behöver åka från stan lite,bort från jobb och stadsluft.

Jag kan säga som så att det är många som vrider på huvet när man kommer åkandes och det känns förjävla bra.  
1 Lena:

skriven

Nya jobb bilen? ;)

2 Anna:

skriven

så snygg bil :D:D



svar: Ja det känns jättebra! jag vågar mig inte ut i mörkret själv nu, inte ikväll när jag skulle hälsa på farmor. fick släpa med mig min bror. för jag vill inte träffa nöten.

3 Malin:

skriven

Här finns noll bilintresse,hos oss båda. Om den bara tar oss från A till B så är vi nöja ;-)

Kram

4 Pinglan:

skriven

Hahahaa... kan bli åkarmage då till sommaren ;)

Usch idag blänger häcken på mig, den vill bli lite klippt och krattad hmmm kanske... den andra häcken har ökat i volym i vinter så den behöver slangas ur ordentligt... får man äta strumamedicin och banta samtidigt, ja inte vet jah... måste fråga för nu ser jag inteskorna snart :)) Så ut och sitt vackert

5 linn johansson!:

skriven

ohja, det är riktigt mysigt :D

gud vad grym bil!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: