Lördag



GODMORGON! Det regnar och jag stannar inne idag. Det fina vädret lär inte komma tillbaka förns nästa vecka..då kan jag gå ut. Somnade i soffan igår ganska så tidigt. Gubben väckte mig och jag gick vidare in till sängen och stensomnade. Vaknade nu på morgonen av att gubben snarkade.

Nu ska jag ta ett varv med Ove..slipper inte att gå ut ändå. Sen ska jag se en spökfilm. 
1 Johanna:

skriven

haha ja men det var också sista dagen dessa bilder och klipp togs, annats såg du ut första dagen :)



spökfilmer är perfekt när man har dåligt väder :)

2 Pinglan:

skriven

Vädret blir man bara inspirerad av, typ lägga plank... ;)

Gråmulet med lite duggregn bara men jag får väl ditt framåt kvällen. Nu är det Reisenkola, du vet mellan två jobb;Ffrån stolen till sängen :)

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det blåser bara här nu,gött gött! Jag ska söla i mig paj till filmen sen. Sitter och spanar på blocket efter bilar,men det är inte lätt att hitta nån som passar =/

4 Emma Lannebrink:

skriven

sv: det borde du göra, den är skit rolig haha!

5 Jeanette:

skriven

Sv: Jo då, den smaken kommer jag allt köpa nästa gång. Hoppas du får en bra lördagskväll:)

6 Annika:

skriven

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: