Morning



Är ni vakna? jag skulle vart iväg för en stund sen,men jag ska köra Tina till tandläkaren. Jag hinner med det jag ska ändå =b Odjuret hade nog ont i munnen igår kväll. Han gnällde lite och vandrade runt. Idag verkar han vara som vanlig igen.

Undrar hur vädret blir..sol eller mulet ?

Ha en bra dag =D
1 Annika:

skriven

Stackars Tina. Hoppas det går bra. Här är det sol men kallt. Men det blir nog varmare under dagen. Ha en fin dag. Kram

2 Pinglan:

skriven

Odjuret här vaknar vid fyra numera och det är väl nåt vilt djur som drar förbi knuten... Hörde att det skulle bli snö i helgen, i hela landet.... But so far är det sol och moln varvat med zoegat men iskallt så det blir inga kilklackar än på ett tag

3 Lena:

skriven

här skiner solen idag...å jag ska oxå till käftis :(

4 Malin:

skriven

Här "hoppade" vi upp vid sju, efter att sonen "sjungit" för mamma :-). Solen strålar, en härlig dag blir det!

Kram

5 Pinglan:

skriven

Grattis MALIN !!!

Jag fyller också idag så;

HIPP HIPP HURRA för oss :))))

6 Cilla:

skriven

Pinglan:

GRATTIS!! Ja må hon leva..=D

7 Pinglish:

skriven

Taaaaaaaaaaack !!!!!

Frödinge prinsesstårta från frysen, riktigt bra latmansalternativ

8 Cilla:

skriven

Sv Pinglan:

Det är inte fel!=D Här letas det sommarbil för fullt..V8 vråål vill vi ha =D

9 Pinglan:

skriven

Sitter precis och markerar Power Meet i kalendern och så pingsthelgen med Ozzy fan vad nice.... jag behöver återupplivas efter det här sjuka halvåret. Mitt största dilemma är att jag inte vet om kroppen tål lika många bärs som jag vill dra...Behöver kanske en Sister Jane som håller ordning på mig... Leta på du, ramlar jag över nåt så hojtar jag till, kolla lite tyska, dom har bara fått dåligt rykte för att svenskarna ska få sälja... jag har kört tyskimport felfritt i många år... en svensk kompis har firma i sydtyskland och plockar fram vad man vill ha under huven....

10 Cilla:

skriven

Pinglan:

Åh det låter bra! Vi har kollat lite på tyska sidor för att kolla priser och det är en jäkla skillnad. Men hur krångligt är det att ta in en?

11 Pinglan:

skriven

Inte alls, man får bara se till att ha ett papper med sig som tillåter att man kör på tillfällig skyltning (1 mån gäller den) och så försäkringen fixad så har man 1 mån på sig att besiktiga och det viktigaste att man får fullständig dokumentation på bilen med motornummer och sånt. En seriös säljare hjälper till med det. Men varför inte testa med Lasse i Augsburg, han är en klippa och har hållit på sen 70-talet... Han och Norma fixar allt man behöver... ja det var dagens tips från mörka skogen.

Så L.E: Automobile i Augsburg... jag har tfn-numret nånstans så hojta om du vill ha det, hmmm dags för mig att byta också´, nu blev jag sugen :)

12 Cilla:

skriven

Pinglan:

Vi har kollat där nu och vi blev änna lite sugna på att åka dit och köpa en. Vi tjänar massor på det.

13 Linnéa Larsson:

skriven

Gud vad söt hund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: