Turoretur

Idag ringde mobilerna kl 04.15 och det var dags att gå för att skynda till tåget som skulle till skåne. JA, det är sant..vi har vart utanför 50-skyltarna. Aströtta och förvirrade var vi när vi kom till gbg och skulle köpa nästa biljett till Lund. Hittade tåget och kunde nästan slappna av..då börjar magen strejka. Vad gör jag,jo håller mig och ser glad ut. För jag vägrar gå på toa på ett TÅG! Somnar till och gör ett sånt där ryck..tittar upp och börjar gapskratta för alla såg mig,haha! Menmen,väl framme i Eslöv blev vi hämtade av bilfirmans ägare. För vi skulle köpa bil! Skitnödig,hungrig och frusen sätter jag mig i en varm bil med gubben. Spända och förväntansfulla på det vi längtat efter...EN FORD MUSTANG GT..WROOOM!

Fikat på tåget var väl ok,men inte mer. Jag kan säga att det var en fröjd att sätta sig i bilen och köra därifrån,hem till solen,hem hem hem. Och hem gick det i en väldans fart.
Nu står den så fint i garaget och bara väntar på att någon ska vrida om nyckeln..


1 Pinglan:

skriven

Så jävla gött alltså !!!!

Grattis, håll i kortet nurå....

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Tack! Den är grym. Ja,det är jag rädd om =)

3 cecce:

skriven

Va?? Har du varit i Lund idag?? Här bor ju jag. Ja...nästan i alla fall. Jobbar i stan så det var synd att jag inte visste det. Då kanske jag kunde vinkat på er i er fina nya bil!!



Kramar

4 Helena !:

skriven

Så jäckla snygg :) Nu är jag avundsjuk :)/Kram Helena

5 Mariette:

skriven

Sicken fin! Avis. När ni ändå var i Eslöv kunde nu ju kört hem till mig och lånat toan hihihi.

6 Moen:

skriven

niiiiice bil! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: