Cilla gillar inte släpkärra

Nä det gör jag verkligen inte! Jag har aldrig kört nån och då är det inte lätt,men har man ett "proffs" med i bilen som sitter och skriker är det ännu värre. Kör sakta!! JAG KÖR SAKTA!! Det där släpet skuttade som en kanin efter bilen och jag körde i gångfart. Med nollvision i stan är det gupp och skit överallt,hur lätt är det då?! Nu behöver jag koppla av en stund inför nästa tur med kärran...
1 Lena:

skriven

Jag avskyr att köra med kärra jag oxå. Framåt går vällan bra...backa är inte ens att tänka på. :)

2 Pinglan:

skriven

Jag behöver nån med kärra ;)

Mycket skräp blir det på landet, alltså sånt som inte går att elda... Idag åkte gräsklipparen fram från vinterdvalan bakom dasset. Har inte testat den än men den står där röd och fin och blänger ilsket, måste fixa nån som använder den också...

Så jäkla gött väder att man efter några pinnplock måste in i duschen och svalka sig. Men så var det ju det där med kärra, tar tag i det nu...

3 elfina:

skriven

ha ha ha... det är as svårt att köra med släpkärra. förstår dej=)

4 cilla:

skriven

Pinglan

Bäst att passa på att vara ute nu innan skitvädret kommer. Fyfasen för att köra släp,hahaha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: